Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO “ROŚLINNA BAZA” (dalej: „Regulamin”)
I. INFORMACJE OGÓLNE
Do odczytania Produktów niezbędne jest zainstalowanie oprogramowania Adobe Acrobat
Reader lub innego odczytującego pliki w formacie PDF.
Przeglądanie zawartości Sklepu jest nieodpłatne.
W celu korzystania ze Sklepu należy posiadać urządzenie końcowe z dostępem do sieci
Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome,
Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych
funkcjonalności Sklepu, w tym rejestracji w Sklepie, a także składania zamówień na Produkty,
niezbędne jest ponadto aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
zakup produktów z oferty Sklepu w postaci treści cyfrowych PDF (np. ebooków) oraz towarów
fizycznych (dalej łącznie jako: „Produkty”),
kontakt ze Sprzedawcą poprzez adres e-mail oraz formularz kontaktowy.
możliwość założenia konta użytkownika
Sklep oferuje następujące usługi drogą elektroniczną:
Umożliwienie zawarcia umowy o odpłatne dostarczenie treści cyfrowych w postaci produktów
elektronicznych (ebooków oraz pakietów ebooków).
Umożliwienie zapisania się z poziomu strony do newslettera, za pośrednictwem którego
subskrybent otrzymywać będzie infromacje o nowościach i promocjach w Sklepie.
Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w
odpowiedni link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera.
Dane kontaktowe Sprzedawcy to: adres e-mail: hej@roslinnabaza.pl.
Właścicielem i administratorem Sklepu jest Roślinna Baza sp. z o. o. z siedzibą w Pionkach,
adres: ul. Dębowa 19, 26-670 Pionki, Polska, NIP: 7962998867, REGON: 387221422, KRS:
0000863153 (dalej: „Sprzedawca”).
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod
adresem www.roslinnabaza.pl (dalej: „Sklep”).
II. ZAKUP PRODUKTÓW W SKLEPIE
Osobami zakupującymi Produkty w Sklepie mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, a także
osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym ustawa
zdolność prawną, w tym zarówno przedsiębiorcy jak i osoby fizyczne działające jako
konsumenci w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego (dalej: „Klienci”).
Klienci będący osobami fizycznymi mogą korzystać ze Sklepu pod warunkiem posiadania
pełnej zdolność do czynności prawnych. W razie powzięcia informacji przez Sprzedawcę, że
Klient nie spełnia powyższego wymogu, Sprzedawca może uniemożliwić mu korzystanie ze
Sklepu lub żądać przedstawienia stosownej zgody przedstawiciela ustawowego takiego
Klienta.
Zakupy Produktów w Sklepie są możliwe zarówno bez jak i po rejestracji konta w sklepie.
W celu dokonania zakupów należy (po wyborze Produktów) podać następujące dane: imię i
nazwisko, adres e-mail, adres dostarczenia Produktów (w przypadku towarów fizycznych),
numer telefonu oraz podać sposób płatności oraz dokonać akceptacji Regulaminu i Polityki
Prywatności, a także – w przypadku zakupu treści cyfrowej – zaakceptować klauzulę
dotyczącą dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i
oświadczenia o poinformowaniu Klienta o utracie przysługującego mu prawa do odstąpienia
od umowy.
W celu otrzymania faktury VAT Klient powinien wskazać numer NIP oraz nazwę firmy w
formularzu zamówienia.
Ze względu na specyfikę sprzedawanych Produktów, zakup może zostać zrealizowany
wyłącznie po dokonaniu płatności z góry.
W celu zamówienia Produktów należy:
umieścić wybrany Produkt w koszyku;
wpisać dane do faktury;
wybrać formę płatności;
podać dane osobowe (imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu);
w przypadku zakupu treści cyfrowej - wyrazić zgodę na dostarczenie treści cyfrowych przed
upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość (w okolicznościach
powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy);
kliknąć przycisk „zamawiam i płacę”.
Zamówienie jest wiążące po kliknięciu przycisku „zamawiam i płacę”.
Z uwagi na charakter Produktów, Klient wyraża niniejszym zgodę na otrzymywanie faktur w
formie elektronicznej. Faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w formularzu
zamówienia.
Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia zamówienia w terminie do 72 godzin od jego
otrzymania. Potwierdzenie jest wysyłane na adres e-mail Klienta.
Sprzedawca prześle zakupione produkty drogą mailową w terminie do 72 godzin od momentu
otrzymania płatności, na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia.
Po złożeniu zamówienia Sprzedawca może kontaktować się z Klientem w formie e-mail (np. w
celu potwierdzenia warunków dostawy albo poinformowania o opóźnieniu).
Sprzedawca może anulować zamówienie, jeżeli potwierdzenie dokonania płatności nie dotrze
do niego w terminie 72 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienie może zostać anulowane
także, jeżeli Klient poda nieprawidłowe dane lub naruszy postanowienia niniejszego
Regulaminu. Sprzedawca poinformuje o anulowaniu zamówienia poprzez przesłanie
wiadomości email na adres Klienta w terminie 5 dni roboczych od zaistnienia przesłanki
anulacji zamówienia.
Wszystkie ceny Produktów w Sklepie są podane w kwocie brutto (zawierają podatek VAT)
oraz wyrażone są w polskich złotych.
Treści zamieszczone w Sklepie nie stanowią oferty, o ile wyraźnie tak nie wskazano (poprzez
wyrażenie: „dostępny” w opisie Produktu). Pozostałe treści stanowią wyłącznie zaproszenie
do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. W takim wypadku zamówienie
złożone przez Klienta stanowi ofertę, która jest wiążąca przez 72 godziny od złożenia
zamówienia. Jeżeli Sprzedawca nie wyśle w tym terminie potwierdzania przyjęcia
zamówienia, wówczas oferta wygasa. Przesłanie potwierdzenia przez Sprzedawcę jest
równoznaczne z przyjęciem oferty i zawarciem wiążącej Umowy.
Sprzedawca zastrzega, że zdjęcia Produktów mają charakter poglądowy. W szczególności
rzeczywisty wygląd Produktów może różnić się od wyglądu na zdjęciach w Sklepie.
Rzeczywisty wygląd Produktu może różnić się od zdjęć ze względu na parametry i ustawienia
monitora/wyświetlacza urządzenia Klienta. W razie wątpliwości w tym zakresie możliwy jest
kontakt ze Sprzedawcą poprzez adres email.
III. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
Dostępne metody płatności są wskazane na stronach Sklepu. Sprzedawca informuje, że
wybrane metody płatności wymagają zawarcia odrębnej umowy z operatorem płatności
(bankiem lub inną instytucją płatniczą). Jeżeli inaczej nie wynika z przepisów prawa,
Sprzedawca nie będzie odpowiedzialny za wykonanie umowy na dokonanie płatności
zawartej przez Klienta. W razie dokonywania płatności z rachunku bankowego prowadzonego
w walucie innej niż waluta wskazana w Sklepie, w procesie płatności nastąpi przewalutowanie
zgodnie z warunkami ustalonymi przez operatora płatności lub przez bank Klienta.
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem
następujących podmiotów:
Centrum Rozliczeniowego Dotpay. Usługi te świadczy PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy
ulicy Kanclerskiej 15 (60-327) zgodnie z regulaminami usług dostępnymi pod adresem:
https://ssl.dotpay.pl/files/regulamin_dotpay_sa_dokonywania_wplat_w_serwisie_dotpay.pdf.
PayPal
Płatności Shoper
Jeżeli formularz płatności jest wypełniany samodzielnie przez Klienta, Klient powinien w nim
wskazać numer zamówienia – który jest wskazany przez Sprzedawcę w potwierdzeniu
przyjęcia zamówienia (wysyłanym w formie e-mail).
W przypadku, gdy zamówienie nie może być zrealizowane z jakichkolwiek powodów (np. brak
realizacji pełnej płatności, podanie nieprawidłowych danych, niedostępność Produktu),
Sprzedawca zwróci wszelkie płatności Klienta nie później niż w terminie 7 dni od momentu
powzięcia informacji o jednej z powyższych przesłanek.
Informacje o ewentualnych kosztach poszczególnych metod płatności wskazane są na
stronach Sklepu oraz w podsumowaniu wyświetlanym bezpośrednio przez złożeniem
zamówienia.
Zaleca się zapisywanie Produktów na nośniku pamięci przez Klienta po dokonaniu zakupu.
Sprzedawca nie świadczy usługi przechowywania zakupionych Produktów w Sklepie, zatem
Klient ponosi ryzyko niezapisania Produktów na odrębnym nośniku pamięci po dokonaniu
zakupu.
Klient ma prawo korzystać z Produktów będących treścią cyfrową wyłącznie na własny użytek
zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Klient w szczególności nie jest uprawniony do:
rozpowszechniania Produktów, będących treści cyfrowymi, lub ich opracowań w całości lub
we fragmentach, zarówno w celu zarobkowym, jak i niezarobkowym, chyba że przepis prawa
wyraźnie zezwala na takie rozpowszechnianie;
zwielokrotniania Produktów, będących treści cyfrowymi, w innym celu niż dla potrzeb
własnego użytku osobistego lub zgodnego z prawem korzystania z Produktu, chyba że
przepis prawa wyraźnie zezwala na takie zwielokrotnianie.
Sprzedawca informuje, że poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach
prawa, udostępnianie Produktów, będących treści cyfrowymi, osobom trzecim jest
niedozwolone.
Dostawa Produktu fizycznego dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W
przypadku Produktu będącego treścią cyfrową dostawa możliwa jest w terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami za pomocą środków komunikacji
elektronicznej.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna (z wyjątkiem dostawy Produktów będących treścią
cyfrową), chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym
opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronie
https://www.roslinnabaza.pl/strona/zakupy, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli
związania się Umową Sprzedaży.
Sklep Internetowy udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
Przesyłka kurierska.
Przesyłka paczkomatowa.
Przesyłka elektroniczna.
Przesyłka elektroniczna polega na przesłaniu Klientowi Produktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej bądź udostępnienia unikalnego linku internetowego (adresu URL)
umożliwiającego pobranie lub udostępnienie Produktu.
W wypadku udostępnienia unikalnego linku internetowego (adresu URL) umożliwiającego
pobranie lub udostępnienie Produktu, Sklep zapewnia prawidłowość jego działania przez
okres co najmniej 6 miesięcy od dnia udostępnienia. Sprzedawca zaleca w tym okresie
pobranie Produktu i jego zapis techniką cyfrową w pamięci komputera. Po tym okresie Klient,
w razie braku możliwości pobrania Produktu za pośrednictwem unikalnego linku
internetowego (adresu URL), może się zwrócić do Sprzedawcy o ponowne udostępnienie
Produktu.
Przesyłka elektroniczna jest nieodpłatna.
Termin dostawy Produktu fizycznego do Klienta wynosi do 20 Dni Roboczych, chyba że w
opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W
przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy
podany termin, który jednak nie może przekroczyć 20 Dni Roboczych. Początek biegu
terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych
lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego
Sprzedawcy.
Termin dostawy Produktu przesyłką elektroniczną do Klienta wynosi do 3 Dni Roboczych od
momentu odnotowania płatności na koncie rozliczeniowym Sprzedawcy.
IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy, bez podania jakiejkolwiek
przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia
umowy (w przypadku zawarcia umowy na dostarczenie treści cyfrowych), a w przypadku
Produktów, innych niż treści cyfrowe, po upływie 14 dni od dnia ich dostarczenia. Aby
skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej
decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo
wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać z wzoru formularza
odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to
obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy. Prawo powyższe może wykonać albo poprzez
złożenie oświadczenia o odstąpieniu i przesłaniu jej na adres Sprzedawcy: Roślinna Baza sp. z
o. o., adres: Pionki (26-670), ul. Dębowa 19, albo wysyłając swoje oświadczenie na adres
poczty elektronicznej hej@roslinnabaza.pl.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od
niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym
został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia. Zwrot płatności dokonany
zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku
Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Prawo do odstąpienia w terminie 14 dni od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do umowy o dostarczenie Produktu, który jest treścią cyfrową,
która nie jest zapisana na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się
za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
V. SKARGI, ROSZCZENIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów bez wad.
Reklamacje związane z wadami Produktu, objęte gwarancją lub rękojmią mogą być składane
na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy lub poprzez e-mail na adres hej@roslinnabaza.pl.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi względem przedsiębiorców, chyba
że bezwzględnie obowiązujące przepisy stanowią inaczej.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego
konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy
(telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców
Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy
konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów
konsumenckich.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie
sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie:
http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora
właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez
Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są
między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii
konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata
za połączenie wg taryfy operatora).
d adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu
unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę
internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących
do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie
samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
VI. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
Niniejszy punkt VI. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i
tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego konsumentem, a od dnia
1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędącego także osobą fizyczną
zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej.
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku
może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w
stosunku do Sprzedawcy.
Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać
dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta
sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta, bez względu na jej podstawę prawną,
jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie
roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy
Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o
którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych
przez Klienta w stosunku do Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia umowy
sprzedaży lub niezwiązanych z takową umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w
stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie
zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie
ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zabronione jest przesyłanie przez użytkowników Sklepu treści sprzecznych z prawem za
pośrednictwem Sklepu.
Prawa do wszelkich materiałów dostępnych na stronach Sklepu (np. zdjęć, grafik, opisów,
znaków, oprogramowania) są chronione przez prawo i nie są przenoszone na Użytkownika
Sklepu. Korzystanie bez zezwolenia z tych materiałów (ponad dozwolony użytek wynikający z
przepisów prawa lub niniejszego Regulaminu) jest zabronione.
W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy
polskiego prawa, w tym w szczególności polska ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach
konsumenta. Powyższe postanowienie nie wyłącza prawa Klienta do wykonywania praw
wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz prawa państw
członkowskich Unii Europejskiej.
Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu okaże się nieważne, w szczególności pod
kątem prawa konsumenckiego, Sprzedawca nie będzie stosował takiego postanowienia.
Nieważne postanowienie będzie zastąpione odpowiednią normą prawa powszechnego.
Spory wynikłe z korzystania ze Sklepu będą rozpatrywane przez właściwy sąd, zgodnie z
przepisami polskiego kodeksu postępowania cywilnego. Jednakże w przypadku Klientów nie
będących Konsumentami, właściwym sądem będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Z dniem 1 stycznia 2021 r. wobec osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona
dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej):
nie stosuje się postanowień pkt VI ust. 5 Regulaminu,
stosuje się postanowienia pkt IV Regulaminu.
Niniejszy Regulamin może być zmieniony na skutek wystąpienia którejkolwiek z
następujących ważnych przyczyn:
zmiany przepisów prawa, które mają lub mogą mieć wpływ na działalność Sklepu;
konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów prawa;
zmiany wykładni przepisów prawa, będącej skutkiem orzeczeń sądów, uchwał, decyzji,
rekomendacji lub innych aktów organów państwa;
konieczności dostosowania Regulaminu do decyzji, wytycznych, rekomendacji lub innych
stanowisk organów państwowych,
konieczności dostosowania Regulaminu do wymogów związanych z ochroną konsumenta,
zmiany zakresu prowadzonej działalności lub zmiany zakresu sprzedawanych Produktów a
także wskutek zmiany sposobu ich sprzedaży przez Sklep,
wprowadzenia nowych produktów do oferty Sklepu lub zmiany oferty Sklepu, polegającej na
modyfikacji Produktów;
konieczności dostosowania Regulaminu do warunków rynkowych, w tym do oferty
konkurencyjnych podmiotów, zmian technologicznych, zmian funkcjonowania rynku
instrumentów pochodnych,
pod warunkiem, że nie naruszy to praw nabytych przez Klientów. Jeżeli będzie to możliwe,
zmiany zostaną opublikowane na stronach Sklepu z wyprzedzeniem 14 dni.
Załącznik: Formularz odstąpienia od Umowy:
Do: Roślinna Baza Sp. z o.o., ul. Dębowa 19, 26-670 Pionki ,NIP: 7962998867, REGON:
387221422, KRS: 0000863153, e-mail: hej@roslinnabaza.pl
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów:
-----------------------------------------
Data zamówienia:
-----------------------------------------
Imię i nazwisko konsumenta:
-----------------------------------------
Podpis konsumenta, jeżeli formularz ma formę papierową:
-----------------------------------------
Data:
-----------------------------------------
